ÚLTIM DIA D´ESCOLA

Avui per finalitzar el curs, tota l´escola hem participat en els jocs que ens han preparat els nostres companys/es de 6è. Per grups, des d´I3 fins a 5è, hem passat per diferents proves: des de maquillatge, al joc de les cadires…Ens ho hem passat molt bé fent-les, però sobretot ens ha agradat poder-les compartir amb nens i nenes de tots els cicles.

Després dels jocs, l´AFA ens ha obsequiat amb un esmorzar d´allò més dolç, coca amb xocolata! I l´escola ens ha donat un gelat amb el que ens hem llepat els dits!

Tot seguit s´ha fet l´entrega de les bandes a l´alumnat de 6è i les mestres s’han animat a versionar el famós CotixCoti.

Després tots i totes junts els hem acomiadat tot fent una gran rotllana i cantant-los “És l´hora dels adeus”.

Ha estat un fi de curs molt divertit i emotiu, en el que hem tancat tot un curs ple d´experiències i aprenentatges!

Bon estiu i fins el curs vinent!

Molta sort per l´alumnat de 6è en la seva nova etapa!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.