SISTEMA SOLAR I CONSTEL·LACIONS

L’alumnat de cicle mitjà i l’alumnat d’educació infantil hem estat compartint aprenentatges!

Després de treballar l’artista Josep Guinovart i Bertran a educació infantil, vam realitzar les nostres creacions inspirant-nos amb les seves obres. El treball va culminar amb l’elaboració de les nostres pròpies constel·lacions inspirades amb La Cabana situada a l’Espai Guinovart.

L’alumnat de cicle mitjà ha estat treballant el sistema solar, així que al saber que havíem estat creant aquestes constel·lacions, van voler compartir amb nosaltres les maquetes que havien elaborat. Finalment, l’alumnat d’educació infantil va convidar a l’alumnat de cicle mitjà per explicar tot el que havíem après amb l’artista i el conjunt d’estrelles que havíem dibuixat al nostre cel.

Ha estat una experiència molt enriquidora! Aquí disposeu d’algunes fotografies.