JEROGLIFICÓMICS

Aquest any el projecte interdisciplinari és EL CÒMIC i des de la biblioteca proposem un joc, el Jeroglificómic, un jeroglífic relacionat amb el món del còmic i que sortirà cada 15 dies. Hi ha un jeroglificómic per als petits (P3, P4, P5, 1r i 2N) i un altre per als grans (3r, 4t, 5è i 6è). Podeu participar posant la resposta a l’urna que hi haurà al costat de la biblioteca Mercè Vidal Jordana de l’escola: els petits amb un paper BLANC i els grans amb un paper de COLOR. Al paper s’hi ha de posar la resposta, el nom de l’alumne i el curs. Molta sort!

Jeroglificómic per als grans. Les respostes dins de l’urna van en un paper de COLOR.

Jeroglificómic per als petits. Les respostes dins de l’urna van en un paper BLANC.

També podeu veure tot seguit un resum de tots els jeroglificómics que s’han fet durant el curs: