CANTADA DE NADALES 22

La cantada de nadales realitzada pels alumnes de l’escola El Sitjar es va poder fer, enguany sense restriccions covid, al poliesportiu del municipi el 20 de desembre amb l’assistència de les famílies. Els més jovenets van recitar el poema de Nadal i tot seguit van cantar “Ja venen els Reis” de Xavi González i Anna Llopart i la nadala anglesa “I’m a little Snowman”.

A Cicle Inicial van continuar amb el poema de Nadal i ens van cantar dues cançons molt boniques: “The dancing Christmas Tree” i la nadala tradicional catalana “Quan el nen Jesús a l’escola anava”.

Els alumnes de Cicle Mitjà van començar forts amb la divertida cançó “El caganer” de Ferran Andechaga i Sergi Esparza. No ens va caldre tapar el nas perquè ho van fer molt bé. A continuació van marcar el ritme amb la cançó en anglès “Santa, Santa, high in the sky”.

I per acabar, els més grans ens van apropar a Cap d’Any cantant “Les campanades” de Ferran Andechaga i Sergi Esparza, també. Tot seguit un final espectacular ple de swing amb la cançó en anglès “Holly Jolly Christmas”. Que tingueu molt Bones Festes!