BONES FESTES !!

Nadal ja és aquí!

Aquest any, com que ja no hi ha restriccions, hem pogut gaudir d’un final de trimestre ple d’activitats conjuntes. Dimarts l’alumnat ha cantat davant de les famílies i la resta de l’escola un repertori de nadales.

El dimecres 21 l’hem exprimit tot fent activitats nadalenques tals com mirar pel·lícules, escriure un desig a l’arbre de nadal del hall, cagar el tió, un escape room de Nadal, fer postals, etc. L’alumnat s’ho ha passat d’allò més i ens hem acomiadat del primer trimestre amb unes fortes abraçades.

Esperem que gaudiu de les vacances més màgiques de l’any i que entreu al 2023 amb un gran somriure!

Aquí us deixem fotos i vídeos.

Vídeo preparatius de les festes

Cantates de Nadal

Caga Tió

Vídeo Tió

BONES FESTES !!!

1. Annabel

Heu fet una bona celebració de les Festes de Nadal, amb l’esperit i tradicions nadalenques.

Moltes gràcies a tot l’equip de professionals de l’escola.

Bones Festes!!!