6è REPARTEIX LES CARMANYOLES A P3

El Consell Comarcal del Pla d’Urgell ha col·laborat, com cada any, amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus i ens han obsequiat amb una capsa plena de carmanyoles per al nostre alumnat de P3. Des d’aquí els volem agrair aquest obsequi, l’objectiu del qual és reduir  els embolcalls d’un sol ús, tant a l’escola com a casa. D’aquesta manera contribuirem a millorar el nostre planeta i, en definitiva, el nostre futur.

En aquestes imatges podeu veure una representació d’un grup d’alumnes de la  classe de 6è que han anat a repartir-los.

Enllaç a l’album 6è reparteix carmanyoles a P3