Sortida de CS al centre d’aventura, esports i gestió “2Llacs” de Gimenells

Aquest final de curs l’alumnat de CS hem volgut fer una excursió diferent i hem escollit el centre d’aventura i esports “2Llacs” de Gimenells, que està només a 10 minuts de Lleida. Com que érem 4 grups bombolla hem fet quatre activitats d’entre les moltes que ofereixen al públic: caiac, tirolines i llits elàstics, joc lliure i ultra-tube. En aquesta darrera ens hem posat un vestit de neoprè i unes armilles; amb els caiacs portàvem també armilles i a les tirolines un arnès de seguretat. Ens han agradat totes, tot i que les d’aigua han estat les millors. Tant l’alumnat com les mestres ens ho hem passat molt i molt bé i segur que un altre any repetirem!

Enllaç a l’àlbum Sortida de CS al centre d’aventura, esports i gestió “2Llacs” de Gimenells