SEMPRE AMB NOSALTRES

Avui fa una setmana que ens vam acomiadar del nostre mestre, amic i company, Ramon Martí. L’alumnat, mestres i antics companys vam poder recordar-lo en aquest acte. Des de l’equip de mestres vam dedicar unes paraules i així també ho va fer el seu mestre, tutor de pràctiques i company, el Senyor Vilanova. L’alumnat, per la seva part, van escriure una dedicatòria en una rosa blanca que vam recollir per fer arribar a la família i proporcionar el nostre escalf en aquest moments tan difícils:

I3A: Molts petons i abraçades

I3B: Bon viatge.

I4A: Un petó molt gran, senyor Ramon.

I4B: Una abraçada, senyor Ramon

I5A: Un petó ben fort.

I5B: Abraçades.

1R: Senyor Ramon, mai t’oblidarem.

2N: Gràcies pels moments feliços que ens has regalat. T’estimem.

3RA: Descansa en pau.

3RB: Estem molt agraïts que hagis estat el nostre director. Sempre et recordarem. T’estimem Ramon.

4T: Sempre el portarem al cor.

5èA: Hem tingut la sort de tenir-te com a mestre i aprendre tant de tu. Recordarem sempre els moments bons que hem passat junts. Descansa.

5ÈB: Senyor Ramon, ens has ensenyat, ens has estimat, ens has valorat tal i com érem i ens ho hem passat molt bé junts. GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES. Sempre et portarem al cor!

6èA: Gràcies per ser el nostre mestre durant aquests anys, per fer-nos feliços i ensenyar-nos. Vas ser especial i vam aprendre plegats. Descansa en pau.

6èB: Senyor Ramon: has estat molt bon mestre, gràcies per ensenyar-nos tant, sempre et recordarem. Descansa en pau.

Accés a l’àlbum