SANTA CECÍLIA 2020

Santa Cecília, una noia màrtir que visqué a Roma a cavall dels segles II i III dC, va ser declarada patrona dels músics al segle XV. Si aneu a Roma, al barri del Trastevere, hi trobareu l’església de Santa Cecília, bonica de visitar sobretot la cripta.

A l’escola es va proposar de celebrar la festa de la música i eus aquí el resultat! Santa Cecília és el 22 de novembre, així que el divendres dia 20 a la tarda cada classe va realitzar un petit concert a mode de joc de les endevinalles. Els alumnes més petits (P3, P4, P5, 1r i 2n) van veure els vídeos que vam gravar durant la setmana, mentre que els alumnes més grans (la resta) van cantar les endevinalles musicals en streaming, connectats al Meet des de cada classe.

Ells les van endevinar totes, i vosaltres famílies? Us desitgem molt encert i un feliç dia de la patrona dels músics!

Vídeos endevinalles musicals