PROJECTE TAPEJA

Des de la Comissió d’Escola Verda ens hem adherit al projecte TAPEJA, una iniciativa promoguda des de l’escola d’educació especial “Santa Maria de l’Alba” de Tàrrega per tal de conscienciar l’entorn de la importància del reciclatge, millorar l’autonomia i iniciativa personal, fomentar la participació amb altres escoles, entitats i empreses, i aconseguir finançament per projectes educatius de l’escola.
Així doncs, l’alumnat pot fer arribar taps de plàstic reciclables (bricks de llet, de caldo, taps d’ampolles d’aigua, de llet, de suc, de detergent…) i dipositar-los al contenidor corresponent per tal de col·laborar amb l’escola Alba.