POD-QÜESTIÓ VIII

Aquest matí han sortit les guanyadores  de la Pod-Qüestió de maig. L’Amir i el Junyang d’I4 han sigut les mans innocents que han donat la sort a la Yasmin de 5è i la Maria P. de 6è. Enhorabona a les dues! La Yasmin i la Maria han endevinat que la resposta a la Pod-Qüestió del podcast de maig era 1994. De premi s’enduen una gorra, una xapa de Sit-Jar Ràdio, un llibre i la locució de la recomanació de la biblioteca al proper podcast de juny. Enhorabona a les dues!

La Pod-Qüestió és la proposta de concurs que surt des de la Biblioteca Mercè Vidal Jordana de l’escola i relacionada amb el projecte d’enguany La Ràdio. Consisteix en una pregunta que surt al podcast de cada mes. La pregunta està relacionada amb les cançons que sonen cada matí quan entren a les 9. Escolteu?