INFO POD-QÜESTIÓ OCTUBRE

Durant aquest mes d’octubre han estat sonant a l’hora d’entrar al matí dues icòniques cançons que tenen la paraula ràdio a la seva lletra. Per una banda Radio Ga-Ga de Queen i Video killed de radio star de The Buggles.

Escolta amb atenció el podcast d’aquest mes de Sit-Jar Ràdio i escoltaràs la POD-QÜESTIÓ. Si saps la resposta escriu-la en un paper juntament amb el nom i el curs i desposita-la a la bústia del costat de la biblioteca de l’escola. El sorteig es farà el proper 11 de novembre. Molta sort!!!