NO CONCERT DE NADAL 2020

En aquests temps excepcionals que ens toca viure, l’escola adopta un paper que pretén normalitzar al màxim aquesta situació. Malgrat ens hem anat adaptant segons el que ha anat passant, tot l’equip docent de l’escola El Sitjar de Linyola ens esforcem dia a dia perquè aquest sigui el més normal possible i aconseguir que infants i joves puguin notar el mínim les càrregues d’aquest curs tan estrany.

Així doncs, no podia faltar el concert de Nadal, però enguany l’hem titulat NO CONCERT DE NADAL ja que no hem tingut públic en directe a qui cantar les cançons i ballar les danses. Així com tampoc hem pogut cantar junts amb les altres classes i, per tant, hem continuat sense mantenir contacte entre nosaltres.

Esperem que gaudiu d’aquesta iniciativa i que la pugueu compartir amb els familiars durant aquestes dates. De ben segur que als nens i nenes els agradarà escoltar els vostres aplaudiments a l’acabar cadascuna de les cançons!

No voldríem acabar sense demanar disculpes a aquells alumnes que per qüestions personals no eren presents els dies de les gravacions, tot i saber-se les cançons, danses i el text que, per cert, aquest any va a càrrec dels alumnes de 6è ja que són els més grans de l’escola i aquest és el seu últim Nadal amb nosaltres.

L’EQUIP DE MESTRES US DESITJA MOLT BONES FESTES I ESPEREM UN 2021 MÉS VENTURÓS!

NO CONCERT DE NADAL 2020

Enllaços del concert:

1. Introducció
  2. Arriba el fred
  3. Tot s’omple de llum
  4. Arriba Nadal
  5. Cap d’any
  6. Els reis mags d’Orient
  7. S’acaben les festes

1. Annabel

M’ha agradat molt el NO CONCERT DE NADAL.
    Tots els alumnes han estat fantàstics.
    La meva enhorabona a totes les persones que ho heu fet possible!!!

Gràcies!!!