LA FESTA DE DISFRESSES!

Aquest mes de febrer els alumnes de 1r, 2n i 3r s’han anat disfressant a l’hora de música de fantasmes, mims, carters, cambrers i cuiners, tot treballant la pulsació i el ritme. És carnestoltes!

Aprofitant l’audició dels cambrers de 2n, on l’instrument protagonista és un saxo, l’Aniol va presentar-nos aquest instrument que molts alumnes van dir que s’assemblava a la trompa d’un elefant. Seguint les normes covid, els músics ens vam situar al passadís amb les portes ben obertes perquè es ventilés tot bé. Posteriorment els alumnes van poder tocar el teclat, alguns d’ells per primer cop, prèvia desinfecció de mans.

Les pròximes setmanes ens mirarem els vídeos i autoavaluarem… serem estrelles?

A continuació us deixem els àlbums amb els vídeos d’aquests moments:

Disfresses 1r

Disfresses 2n