LA DOHA DE 5è PARTICIPA A LA FINAL DEL XVIIIè CERTAMEN ESCOLAR DE LECTURA EN VEU ALTA DE LES TERRES DE LLEIDA

Aquest matí la Doha Barrak ha representat a l’escola a la Final del XVIIIè Certamen escolar de la Lectura en Veu alta de les Terres de Lleida, que s’ha celebrat a l’auditori Enric Granados de Lleida.

Ha participat dins la categoria de Timoners, la qual està dirigida a alumnat nouvingut de cice superior de primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, a partir de cicle mitjà de primària, en els darrers vint-i-quatre mesos. Cal dir que tots i totes ho han fet genial, i hem pogut gaudir escoltant la lectura d’altres companys i companyes de diferents centres educatius de les comarques de Lleida.

Finalment volem felicitar la Doha per haver quedat guanyadora de la seva categoria, ho ha fet genial. Hem tingut la sort que tots els companys i companyes l’han pogut acompanyar en directe des de la classe, ja que l’acte s’ha transmès en directe des del canal del Youtube del Certamen i l’han animat des de la distància, però a tots i a totes els ha agradat molt poder-la sentir mentre llegia.

El proper dimecres 1 de juny acompanyarem a la Doha al lliurament de premis als guanyadors i guanyadores territorials del XVIII Certamen de lectura en veu alta, que se celebrarà a la Sala gran del Teatre Nacional de Catalunya.

Enllaç a fotos i vídeos

Adjuntem l’enllaç on es pot veure la retransmissió de l’acte (minut 42:25)