LA BIBLIO EN EL PODCAST DE SIT-JAR RÀDIO

Aquest any a l’escola hem engegat el projecte de la Ràdio (Sit-Jar Ràdio) i el podcast Corre, vine, escolta El Sitjar i des de la biblioteca fem diferents actuacions. Cada mes es realitza un podcast a nivell d’escola i la biblioteca hi participa de la següent manera:

-Per una banda s’anuncien al podcast les recomanacions de la biblioteca.

-Per una altra es fan anuncis de comerços locals a canvi d’una aportació d’un llibre per a la biblioteca escolar que s’hagi comprat a una de les dues botigues del poble que venen llibres.

-També realitzem un concurs, la Pod-Qüestió: una pregunta que s’anuncia al podcast que té relació amb la música que sona a l’entrada dels alumnes a les 9 del matí. Els guanyadors i guanyadores d’aquesta pregunta reben com a premi una xapa, una gorra, un llibre i la locució de les recomanacions de la biblioteca. A més a més també locuten els agraïments a les empreses que aporten els llibres a la biblioteca.

Aquests són els llibres que les empreses que s’han anunciat al podcast escolar des de l’octubre han aportat a la biblioteca escolar.

Aquí es pot trobar la resposta a la Pod-Qüestió, concurs de la Biblioteca Mercè Vidal Jordana de l’Escola El Sitjar i que es fa cada mes.