KAMMA MARLO A INFANTIL

Aquest any a tota l’escola, hem treballat l’artista i muralista Kamma Marlo. Aprofintant que durant la setmana de les Jornades Culturals va venir a pintar un mural a una de les parets de l’escola, l’alumnat d’Educació Infantil vam voler descobrir més sobre ella i treballar algunes de les seves obres per acabar creant com el nostre propi museu de les obres inspirades en la Kamma.

Aquí podeu veure les obres que vam treballar que són:

• Col·laborem per poder florir: a partir d’aquesta obra, ens vam inspirar per poder realitzar a nostra tapa de l’àlbum del segon trimestre.
  • L’autorretrat: com el nom indica, vam realitzar el nostre propi autorretrat i el vam pintar lliurement amb colors tant divertits com ho fa la Kamma.
  • La piscina: vam fer barreges de colors per aconseguir les tonalitats pastel, i amb elles vam pintar la nostra piscina i ens vam enganxar la nostra fotografía.
  • El mural de l’escola: a partir del mural de l’escola Les Arrels, vam fer una rèplica i vam construir el nostre mural de l’escola El Sitjar.
  • Un mural lliure: després de totes les obres treballades vam realitzar per nivells murals lliures.

Haver pogut conéixer la Kamma i haver-li ensenyat les nostres creacions va ser una experiència molt xula!

També ens va encantar veure tot el procés de la creació del mural que ens va pintar a l’escola!

Gràcies Kamma Marlo!!