JORNADA FAMILIAR

Divendres 26 de maig vam realitzar la primera Jornada de Famílies a l’escola. Gràcies a la vostra participació hem pogut millorar conjuntament espais del centre perquè l’alumnat en pugui gaudir.

Aquí us deixem un breu recull de fotografies d’aquesta bonica jornada que vam compartir!

Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració!

1. Annabel

Va ser una jornada molt activa amb la participació de les famílies, on el temps ens va passar molt de pressa.
    L’alumnat que hi va participar també es va mostrar content i il·lusionat de formar part d’aquesta comunitat on tothom treballa per uns objectius comuns.
    Gràcies per fer-nos agents actius de l’escola.