JORNADA D’ACOLLIDA A L’INSTITUT ERMENGOL IV

Avui l’alumnat de 6è hem anat a la Jornada d’Acollida a l’institut Ermengol IV de Bellcaire. Ens han obsequiat amb xocolata i melindros per esmorzar i tot seguit la cap d’estudis del centre ens ha fet una explicació del seu funcionament. Després ens han repartit en grups i hem fet diferents tallers mentre ens han ensenyat totes les instal·lacions. Ens ha agradat molt poder compartir el matí amb alumnes de les escoles de La Sentiu, La Fuliola,  Castellserà, Penelles, Bellmunt, Montgai i Bellcaire, ja que per a molts de nosaltres seran els nostres futurs companys/es l’any vinent.

Enllaç a l’àlbum: Jornada d’Acollida a l’Institut