JOCS DEL DARRER DIA DE CURS (22-06-2022)

El dia 22 de juny de 2022, per acomiadar el curs i també l’alumnat de 6è, es van organitzar les següents activitats que hi ha en aquest cartell:

Es van fer 12 jocs diferents i hi havia 12 grups d’alumnes barrejats des de P3 fins a 5è que anaven rotant cada vuit minuts. Tothom s’ho va passar molt bé, ja que vam poder interactuar petits i grans en un mateix grup. Després l’AFA ens va portar coca i xocolata i l’escola ens va donar un gelat. Tot seguit l’alumnat de cinquè va posar les bandes als de sisè i vam cantar l’himne de l’escola. També el professorat va fer una sorpresa als nois i noies de sisè i finalment ja vam anar a la pista del pati per a fer l’hora dels adeus a tothom, especialment als de sisè que marxen cap a l’institut.

Va ser un matí genial per a tothom.

Nois i noies de sisè… MOLTA SORT!

Enllaç als diferents àlbums:

Darrer dia de curs: 22-06-22

Jocs darrer dia: 22-06-22

Porxo: coca, gelat i bandes

Hora dels adeus