INFO POD-QÜESTIÓ MAIG

Durant el mes de maig està sonant a l’hora d’entrar al matí una cançó que té la paraula RÀDIO a la seva lletra. Aquest mes sona Radio del grup alemany Rammstein. Aquesta informació ens és útil per poder contestar la Pod-Qüestió del podcast de maig que ja podeu escoltar a Sit-Jar Radio.

Recordeu que heu d’apuntar la resposta juntament amb el nom i el curs i depositar la butlleta a l’urna del costat de la biblioteca escolar. Només una butlleta per persona! Un dels premis és gravar diferents apartats del podcast de juny. Molta sort!