HALLOWEEN ENGLISH DAY I CASTANYADA

Last Friday we celebrated the Halloween English Day in our school.

We had a mission: to discover where the Halloween creatures were!

In groups, we did different activities: a Halloween dance, karaoke, an eye race, magnets, hot pumpkin game, catwalk and photocall among others. In each one we received a part of a jigsaw. At the end, we had to put all the pieces together so as to discover the secret place: we had to go to the playground!

Once there, we called them out and… they appeared!

It was a fantastic and scary Halloween English Day!

____________

Divendres passat vam celebrar el “Halloween English Day” a l’escola.

Teníem una missió: descobrir on estaven les criatures de Halloween.

En grups, vam fer diferents activitats: un ball de Halloween, karaoke, una cursa d’ulls, imans, el joc de la carabassa calenta, una passarel·la i “photocall” entre d’altres. En cadascuna de les proves rebíem una part d’un trencaclosques. Al final, havíem de posar-les totes juntes per tal de descobrir on eren les criatures de Halloween:havíem d’anar al pati!

Una vegada allà, els vam cridar i… van aparèixer!

Va ser un fantàstic i aterrador “Halloween English Day”!

(Cliqueu aquí per veure’n més)

____________

Per acabar d’arrodonir la jornada, divendres a la tarda vam celebrar la castanyada. Vam sortir tots i totes al pati i els alumnes d’infantil i cicle superior ens van sorprendre amb uns balls.

Després vam menjar castanyes…. estaven boníssimes! Volem agrair la col·laboració de l’AFA per la preparació d’aquestes.

Cliqueu aquí per veure més imatges.

1. Laura

La activitat va ser molt xula. I molt bé que poguessin treballar amb grups intercicles amb diferents nens i nens d’altres cursos i diferents mestres referents. S’ho van passar molt bé. Gràcies per aquesta iniciativa!