FAMÍLIES A L’ESCOLA: A 5è el pare del Joan ens ensenya experiments.

Avui, el Josep Trescens ens ha fet uns experiments molt interessants relacionats amb els fenòmens de la llum i el so. Hem après la descomposició de la llum, ens ha parlat de l’Arc de Sant Martí i la refracció i la reflexió de la llum. També ens ha explicat la transmissió del so i hem experimentat amb els sons aguts i greus.

Moltes gràcies Josep per haver vingut a l’escola, hem gaudit molt!!

Enllaç a l’àlbum: Experiments a 5è amb el pare del Joan.

1. Eira Vera Martí

L’experiment del làsser va ser molt guai perquè es veia com es torçava el raig igual que li passava al llapis.
    Em va agradar molt que vingués el pare d’en Joan i amb ell vaig aprendre molt.

Eira