ELS IBERS

El proppassat dilluns 1 de març els alumnes de 5è van poder gaudir d’una classe magistral sobre els Ibers de la fortalesa dels Vilars d’Arbeca a càrrec del mestre i historiador d’aquest poble Sergi Pelegrí i Perera.

Els alumnes, que actualment estan estudiant la prehistòria, protohistòria i història antiga a medi, van poder veure imatges de la d’aquesta fortalesa dels ibers, descobrir més coses sobre la seva organització social i política, la seva economia i la seva cultura, així com resoldre tots els dubtes que l’estudi d’aquesta civilització els ha generat.

MOLTES GRÀCIES, SERGI!