Dr. Dodgeball

Els alumnes de CM I CS, han jugat al Dr. Dodgeball i els ha enganxat molt, es un joc cooperatiu, estratègic, divertit, molt actiu, dinàmic…

DODGEBALL: El dodgeball és un esport que consisteix en tocar amb una pilota els companys de l’equip contrari, o agafar la pilota a l’aire per eliminar-los.( vindria a ser com un cementiri però més actiu).

El Dr. Dodgeball és una variant que dintre de l’equip hi ha un alumne que És el doctor i pot reviure als morts del seu equip, simplement tocant-los. Els morts fins que no els toqui el doctor estan quiets plantats.

S’ha de vigilar i fer estratègies perquè l’alter equip no sapigui qui és el doctor, ja que si maten al doctor ningú es podrà reviure i quan no quedi ningú viu guanya l’altre equip.

ENLLAÇ ALGUNES FOTOS DE LES PARTIDES:https://photos.app.goo.gl/9EUoM9zW3Cw7K7aN7