DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El dia 21 de març ha estat un dia de celebracions. Per començar hem celebrat que és l’equinocci de primavera i l’alumnat d’Educació Infantil ha recitat una bonica poesia dedicada a la primavera; per altra banda, Cicle Inicial ha recitat i cantat el poema La primavera és aquí i ho ha fet molt bé!

Seguint amb les celebracions també és el Dia Mundial del Síndrome de Down i els i les alumnes de sisè han llegit el manifest que molt amablement ens han fet arribar des de l’Associació Down Lleida.

Continuant amb l’efemèride el dia 21 també és el Dia Internacional dels Boscos i el Dia Mundial de la Poesia. El tema de la poesia era la terra, però no la terra com a planeta sinó la terra que ens dona l’aliment com els boscos ens donen l’aire. La poesia escollida ha sigut Cançó de la terra de l’agramuntí Guillem Viladot. Aquesta poesia ha estat traduïda i llegida en algunes de les diferents llengües maternes que tenim a l’escola i l’han llegit alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Moltes gràcies a tothom i al i les mestres que ho han fet possible.

Un dia ple de celebracions que tot i ser primavera no ens ha acompanyat gaire el temps.

En el següent enllaç us podreu fer una idea de la diada que hem celebrat!