DENIP 2022

El Dia Escolar de la No violència I la Pau es celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Durant aquesta jornada, escoles, instituts i centres educatius d’arreu del món organitzen diferents activitats per difondre els valors de la no violència i de la pau.

A partir de l’eslògan que podeu veure a la imatge “Aquesta conducta no té cabuda a la nostra escola però TU sí!” l’alumnat ha treballat quines són les actituds contràries a la convivència i s’han posat en valor  aquelles que faciliten l’entesa i ens permeten ser més respectuosos i cordials amb els demés. D’aquesta manera ens adonem que una bona convivència ens ajuda a gestionar de manera positiva els conflictes.

A la tarda, els alumnes de cicle mitjà han recitat un poema de Joana Raspall i tots junts hem cantat la cançó “La Festa de la Pau” de la Damaris Gelabert perquè “no hi ha camí per la PAU, la PAU és el camí” (Mahatma Gandhi).

Accés a les imatges i vídeo del Dia Escolar de la No Violència i la Pau