Aquesta setmana, com a cloenda de l’eix educatiu treballat al llarg del curs, “Alimentació amb molt de gust”, hem realitzat uns jocs on grans i petits hem unit esforços per salvaguardar els aliments saludables tot i que la senyora Sucre, doctora dels aliments ultraprocessats, no ens ho ha posat gens fàcil.
Aquí compartim amb vosaltres un breu recull de fotografies d’aquesta experiència compartida!



