CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2023 (9-03-23)

Com cada any, avui dijous, 9 de març de 2023, la nostra escola ha participat al XIX Certamen de Lectura en Veu Alta que s’ha celebrat al teatre l’Amistat de Mollerussa en la seva fase de semifinals. L’Emanuel Ruse de 6è és qui ha representat al centre en la categoria dels grumets verds concebuda per a lectors d’entre 10-12 anys. I l’Ona Miquel Balcells ho ha fet en la categoria dels grumets vermells, pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys.

Quan han acabat els han atorgat un diploma acreditatiu de la seva participació i un llibre per a poder seguir gaudint de la lectura.

Des d’aquí volem felicitar-los  pel seu magnífic treball, ja que tot i que no han guanyat, ho han fet molt bé els dos, així com a la resta d’alumnat de l’escola per la seva col·laboració en aquest certamen.

No deixeu mai de llegir, Ona i Manu!

Enllaç a l’àlbum de fotos i vídeos