CARTES QUE CUREN

Des de l’escola estem participant en una iniciativa molt emotiva que neix d’unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Des de l’aula hospitalària de l’Arnau de Vilanova i altres hospitals catalans es recullen dibuixos i cartes dels infants per tal de fer-los arribar als pacients ingressats amb Covid19 i al personal sanitari que en té cura per tal d’animar-los i mostrar-los suport.

Avui ens hem emocionat perquè des de l’equip sanitari de l’hotel Nastasi agraeixen la col·laboració dels nostres alumnes ja que han omplert d’alegria als pacients ingressats.  Ens han retornat algunes cartes contestades pels pacients i ens envien imatges del passadís de la planta on han penjat els dibuixos fets pels infants. La Sandra Guerrero, infermera de l’equip, ens comenta que “quan un pacient és donat d’alta ha de passar per aquest passadís per sortir al carrer i rebre als familiars, per tant, tots els pacients poden observar els dibuixos i n’hi ha molts que s’emocionen“.

Enllaç a l’àlbum: Cartes que curen