AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 22-23

A partir de demà, dia 1 de juny i fins el dia 30 de juny, ambdós inclosos, s’obre el termini per sol·licitar ajuts individuals de menjador per al proper curs escolar. Podeu descarregar el formulari clicant aquí.

Durant aquests dies, el Consell Comarcal habilitarà un espai informatiu a la seu de l’edifici a Mollerussa, de les 9 h a les 15 h,  per atendre consultes. Així mateix, la documentació i la sol·licitud es podran presentar també als ajuntaments i, en cas de consultes, es podrà demanar hora amb l’educadora social.

Per qualsevol dubte o aclariment, restem a la vostra disposició.