A 2N FEM MOSAICS AMB RAJOLES!

La setmana passada, els nens i nenes de 2n de l’Escola El Rellotge de Barcelona, es van posar en contacte amb nosaltres per a veure si els podíem ajudar a millorar el seu pati. Ens van encarregar diferents tasques: primer vam dibuixar el nostre pati en una cartolina amb tot detall, vam escriure’ls una carta explicant el que ens agradava més i el que menys del nostre pati, vam gravar uns vídeos en els quals explicàvem el nostre joc preferit i finalment, hem creat uns mosaics amb rajoles. Va ser molt divertit perquè també vam rebre vídeos seus explicant-nos les tasques.

Les mestres, vam enviar els mosaics que vam fera l’escola i així els vam poder donar idees per decorar una paret del seu pati. Entre tots, hem aportat el nostre granet de sorra per ajudar aquests nens i nenes.

A continuació us adjunto l’enllaç per accedir a l’àlbum de Google Fotos i veure els nostres mosaics.

Àlbum: 2n_Fem mosaics!