#5 CORRE, VINE, ESCOLTA EL SITJAR FEBRER

Ja tenim el mes de febrer a la butxaca, un mes curt, i això vol dir que us podem oferir un altre podcast. Aquest cop els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Mitjà han estat els encarregats d’explicar-nos una activitat destacada del mes de gener com el DENIP, l’excursió a Lleida que està prevista el mes de març amb els més petits, uns refranys i l’explicació de la gran festa del febrer, el Carnaval.

En aquesta edició tenim les publicitats de la revista Barret Picat i l’Ajuntament de Linyola. La recomanació de la biblioteca aquest cop és L’evolució de Calpurnia Tate, una interessant aportació a la biblioteca.

I per acabar un bonic record in memoriam per al mestre Ramon que ens va deixar fa poc.

Ep! Estigueu ben atents i atentes a la Pod-Qüestió d’aquest mes dedicada al grup Bon Jovi. Si sabeu la resposta escriviu-la en un paper juntament amb el nom i el curs i introduïu-la a la bústia del costat de la biblioteca escolar. Els guanyadors o guanyadores podran locutar parts del podcast de març.