#3 CORRE, VINE, ESCOLTA EL SITJAR

Hola nens i nenes de l’Escola El Sitjar,

En aquest tercer podcast podreu escoltar als infants d’Educació Infantil i als de Cicle Mitjà. Escolteu amb atenció perquè podreu gaudir dels poemes de Nadal d’EI, l’experiència viscuda durant la representació de l’obra de teatre en anglès “Excalibur”, la narració del conte “El monstruo Comejuguetes” per part dels nens i nenes de 4t i finalment, com va anar la celebració del dia de Santa Cecília. També tenim les publicitats de Laura New Concept  i Naturcrïks Farms. La recomanació de la biblioteca aquest cop és la col·lecció dels Llibres del Petit Sapiens, uns àlbums il·lustrats que s’endinsen en la vida i l’època de personatges rellevants de la història.

Ep! Estigueu ben atents i atentes a la pod-qüestió d’aquest mes! Quan sapigueu la resposta, escriviu-la en un paper i introduïu-la a la bústia del costat de la Biblioteca.