Xerrada sobre les donacions de sang a 6è

Aquesta tarda han vingut a l’escola la senyora Lluïsa V. i la senyora M. Teresa S. en representació del comitè organitzador del Banc de Sang a Linyola. Gràcies a elles i a tota la resta de voluntaris les donacions són tot un èxit al nostre poble. Amb tot el que ens han explicat ens hem familiaritzat una mica més amb el procés de donació de sang com un hàbit de participació social i ens han fet més conscients de la importància de donar-ne. Tot i que nosaltres, per l’edat, encara no en podem donar, sí que en podem fer difusió, per exemple, a les xarxes socials.

Quan hem acabat els hem fet moltes preguntes de dubtes que teníem i a tothom ens ha quedat molt més clar que si donem sang, donem vida.

Des d’aquí els volem donar les gràcies a les dues per la seva visita a la nostra escola alhora que animem a totes les persones a donar sang de forma voluntària.

Aquí podeu veure les fotos