TALLER D’SKATE PER A L’ALUMNAT DE 6è

Avui divendres, 4 de novembre, l’alumnat de 6è ha pogut gaudir d’una petita mostra d’un taller  impartit per l’escola Skatia, la qual ensenya diferents tècniques i trucs per a iniciar-se en la pràctica de l’skate. Primer han fet uns exercicis per a escalfar-se i treballar diferents valors com el companyerisme, solidaritat, respecte… I després, per parelles i amb l’ajuda de dos monitors han trencat el gel i han iniciat els seus primers passos en aquest món de l’skate.

A tots i a totes els ha encantat aquest esport i a alguns els ha fet perdre la por, ja que han vist que també es podia patinar amb seguretat i sense caure.

La iniciativa s’ha organitzat des de l’Ajuntament de Linyola i des d’aquí els volem donar les gràcies per la bona acollida que ha tingut entre tots els de sisè.

Enllaç a l’àlbum Taller d’skate (monopatí) a 6è