SORTIDA A TARRAGONA DE CICLE SUPERIOR

Avui l’alumnat de CS hem anat d’excursió a Tarragona. Hem arribat  a dos quarts d’onze i hem esmorzat. En acabar hem anat al Portal del Roser, una de les portes de la muralla de la ciutat, on ens hem dividit en dos grups i on ens esperaven dos guies per fer-nos la visita a la Tarragona romana. Hem començat la visita per les muralles, continuant per la ciutat fins a arribar a la catedral, després hem anat a l’amfiteatre i per últim hem visitat el circ romà.

Durant el recorregut, els guies ens han ambientat a la vida real de l’època romana i hem descobert tot el que va representar la capital més important d’Hispània, que ara és Patrimoni de la Humanitat.

Després de dinar hem pujat a l’autocar, i abans d’arribar a Linyola, hem parat a visitar el pont del Diable on hem pogut veure i creuar l’aqüeducte romà.

Tant l’alumnat com les mestres hem gaudit molt d’aquesta sortida i ens ho hem passat molt bé.

Us deixem un enllaç per veure les imatges de la sortida.