6è assisteix a la XIXa Jornada d’Acollida de l’institut Ermengol IV de Bellcaire

Avui l’alumnat de 6è hem anat a la Jornada d’Acollida a l’institut Ermengol IV de Bellcaire. Hem arribat cap a dos quarts de 10 i gràcies a la gentilesa de l’AFA ens han obsequiat amb xocolata i melindros per esmorzar. Després el director ens ha fet una sessió informativa del funcionament del centre. Quan ja hem acabat ens han repartit en grups i hem fet diferents tallers de robòtica, de socials, de ciències, d’anglès i de visual i plàstica. Cada vint minuts canviàvem de taller fins que hem arribat a les 12:20 sense adonar-nos-en.  Ens ha agradat poder compartir el matí amb l’alumnat de les escoles de La Sentiu, La Fuliola,  Castellserà, Penelles, Bellmunt, Montgai i Bellcaire, ja que ja feia tres anys que no s’hi podia assitir a aquesta jornada.

Ens ha agradat l’institut i ja tenim ganes d’anar-hi!

Enllaç a les fotos de l’àlbum Jornada acollida a l’institut Ermengol IV Bellcaire