La mona a CM

Les jornades culturals d’aquest any han estat plenes d’activitats molt divertides! Hem gaudit molt, hem après coses noves i hem compartit estones molt boniques.

Per finalitzar les jornades, al matí hem fet una mona cada classe. Ha estat una experiència molt dolça! Totes hem participat i decorat la mona de l’aula al nostre gust. A la tarda, hem deixat volar la nostra imaginació i hem realitzat un mural amb la col·laboració de tot l’alumnat de l’escola. La pista ha quedat molt bonica!

Finalment, hem acabat la tarda menjant la mona que al matí havíem preparat amb tanta il·lusió! Us hem de dir que estava boníssima!

Ara toca descansar uns dies i carregar piles per l’últim trimestre del curs. Ens veiem a la tornada!