ANIMALLIBRES – 3r – El pitjor equip del món

Animallibres és un segell editorial especialitzat en literatura infantil i juvenil que aposta per una literatura de qualitat que ajudi els nens i les nenes a créixer amb històries divertides, màgiques i originals. Tenim la gran sort d’estar adscrits al seu programa que ajuda a fomentar la lectura, amb llibres adaptats als interessos dels joves lectors, i amb una edició acurada tant pel que fa al text com a les il·lustracions.

Som conscients també de la necessitat de fer activitats d’animació lectora al voltant de les lectures comunes que fan els alumnes. En aquest sentit Animallibres ens ajuda ja que ens ha proposat un programa d’animació amb el qual els alumnes podran rebre la visita de la il·lustradora del llibre que estem llegint.  Esperem la seva visita amb molta il·lusió però mentrestant ens divertim llegint el conte:

EL PITJOR EQUIP DEL MÓN