JORNADES CULTURALS- CI

Aquestes jornades culturals hem fet moltes coses!

El dimecres vam anar a l’Amoca i a l’autoescola a fer una entrevista als familiars del Liam de 1r i del Martí de 2n (les podreu escoltar al podcast especial que sortirà a Sit-Jar Ràdio). Després, vam fer un Easter egg hunt a la plaça de la bàscula i, després de trobar tots els ous, ens en vam menjar un de xocolata!

Per la tarda, vam començar a dibuixar un autoretrat agafant com a idea un retrat i il·lustració de la Kamma Marlo.

Dijous pel matí, vam pintar el retrat i vam jugar a jocs de taula. A la tarda, vam anar a veure la cantata dels nostres commpanys i companyes d’infantil. Ho van fer genial!

Finalment, avui al matí, hem fet una mona. A la tarda hem sortit tota l’escola a fer un mural al pati utilitzant guixos i, finalment, ens hem menjat la mona.

Han estat tres dies de no parar!

Ara toca descansar i agafar forces pel tercer trimestre. Bones vacances!

Cliqueu aquí per veure més fotografies.