INFO POD-QÜESTIÓ ABRIL

Durant el mes d’abril està sonant a l’hora d’entrar al matí una cançó que té la paraula RÀDIO a la seva lletra. Aquest mes sona La Radio del cantant català Dyango. Aquesta informació ens és útil per poder contestar la Pod-Qüestió del podcast d’abril que sortirà la setmana que ve.

Recordeu que heu d’apuntar la resposta juntament amb el nom i el curs i depositar la butlleta a l’urna del costat de la biblioteca escolar. Només una butlleta per persona! Un dels premis és gravar diferents apartats del podcast de maig. Molta sort!

1. Annabel

Molt interesant!
    Està bé que l’alumnat conegui diferents tipus de músiques i Dyango és un referent de la música romàntica.

Gràcies!