L’ALUMNAT DE 6è REPRESENTA L’OBRA “ELS PASTORETS”

Aquests dies, aprofitnant que des de l’escola estem treballant les tradicions catalanes, l’alumnat de sisè ha representat l’obra de teatre “ELS PASTORETS”.

Aquesta obra la va escriure l’escriptor català Josep Ma Folch i Torres al 1916 i és una representació de teatre típica de les festes de Nadal que es fa, des de fa molts anys, en molts indrets de Catalunya. És per això que s’ha convertir en una tradició catalana en aquestes dates.
L’argument combina els continguts del naixement de Jesús, la lluita del bé i del mal entre àngels i dimonis i algunes històries i diàlegs dels pastors que recorden el primer Nadal.

L’obra que s’ha representat ha estat una adaptació feta Adelaida Frías. Tot l’alumnat que l’ha vingut a veure s’ho ha passat d’allò més bé, i hem de dir que els actors i les actrius ho han fet genial!

Aquí podreu veure les imatges de les diferents representacions que hem fet.