CLASSROOM BIBLIOTECA MERCÈ VIDAL JORDANA

Una novetat d’enguany de la Biblioteca Mercè Vidal Jordana és la macroclasse de classroom on hi poden formar part els alumnes de primària i els docents de l’escola El Sitjar. La creació de la macroclasse de classroom ve motivada per la desconeixença de l’alumnat i professorat del material i activitats que realitza la biblioteca escolar Mercè Vidal Jordana per motivar a la lectura.

El classroom és una eina que tenim integrada a la nostra escola i pel que fa a la biblioteca és una manera fàcil, ràpida i efectiva d’informar a la comunitat educativa de les novetats de llibres que s’han comprat, dels llibres que arriben a través de l’aportació de les publicitats del podcast de Sit-Jar Ràdio, dels premiats i premiades al concurs dels bons lectors o un apartat dedicat al projecte d’enguany “Vivim les festes”.