FEM PANELLETS

Com és tradició a la nostra escola, el passat dia 31 d’octubre, els més menuts ajudats pels alumnes de 6è van fer els panellets per tots els nens i nenes del centre. Un cop fets els vam portar a coure al forn Virgili i com… Llegeix més»

Sortida al cosmocaixa

Els alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar a Barcelona el passat 8 d’octubre. Dins del museu de ciències vam fer diferents tallers i també vam poder experimentar a la sala univers. Una de les coses que més ens va agradar va ser el… Llegeix més»

Recomanacions de llibres

Els alumnes de 5è i 6è, al taller de biblioteca, han fet unes recomanacions de lectura en format de video, per a gaudir de la lectura durant l’estiu.

Activitat de vela

Aquest any els alumnes de sisè de primària realitzen una activitat de vela al Club Marítim de Torredembarra. El primer dia les condicions marítimes no van ser favorables, tot i això, els alumnes s’ho van passar la mar de bé.