CASTANYADA 2013

El passat 31 d’ octubre vam celebrar la festa de la Castanyada a l’ escola. Pel matí els alumnes d’ Educació Infantil i els alumnes de 6è van estar preparant panelllets per tota l’ escola. La resta d’alumnes de primària van estar a la seva… Llegeix més»

English – Halloween!

Hello everyone!! I’m one of the English teachers in the school and my name is Eulàlia. I work with children in P4, P5, 1r & 2n. On the 31st October, English children celebrate Halloween. They put on costumes and they make Jack’o’Laterns out of pumpkins.… Llegeix més»

L’adaptació de P3

Els nens i nenes de P3 ens estem adaptant a una nova escola en el cas dels que ja anaven a la llar i a la primera separació del nostre entorn familiar per als que no. Per tal de fer-ho el més suau possible els… Llegeix més»

BENVINGUTS A L’ESCOLA

Ja fa dies que hem començat l’escola. Creiem que és el moment d’inaugurar el bloc d’aquest curs. En aquest penjarem les fotos. notícies, festes i qualsevol informació que us vulguem fer arribar. Esperem que el visiteu molt sovint i que deixeu molts comentaris….
Per fer… Llegeix més»

Protagonistes de contes de P5

Els nens i nenes de P5 continuem fent de Protagonistes dels Contes preparant amb la família un conte per explicar als companys a classe.

La Xènia ens va explicar el conte de “L’Aneguet lleig” mentre el seu pare ens anava ensenyant les il·lustracions. Després vam fer una careta cadascú… Llegeix més»