Descripció d’un vaixell.

Text col·lectiu: descripció d’un vaixell
     Classe de les Medalles Olímpiques, 2n curs de Primària

Aquest vaixell té tres màstils, que són els pals que aguanten les veles i les banderes. Les banderes són importants perquè són senyals per als altres… Llegeix més»

Els jocs que ens agraden.

Els jocs que ens agraden

Som la classe de 2n, la classe de les Medalles, i us volem explicar una activitat que hem fet.
Primer de tot, cadascú va dir el seu joc preferit. Van sortir la consola, els puzles, la bicicleta, el bote-bote, a fet i… Llegeix més»

LA CLASSE DEL FUTBOL REP UNA VISITA

El dia 7 de novembre vam rebre la visita del Joan i Pol Domingo Ciuraneta. Són dos nois, exalumnes de la nostra escola, que juguen a futbol amb el Nàstic de Tarragona. Ens van explicar moltes coses sobre el món del futbol; equipament, algunes regles del joc, els diferents… Llegeix més»

HA ARRIBAT LA TARDOR

Fa dies que a l’escola ha arribat la tardor. Han sortit bolets, caragols i ens han vingut a visitar. Les fulles dels arbres han entrat juntament amb un gat, que s’ha posat a dormir a la vora del foc.

VISITA DE L’EQUIP DE BÀSQUET

Als nens de P-5 ens ha visitat l’equip de bàsquet de Torredembarra, els hem entrevistat. Després l’entrenador i alguns jugadors ens han ensenyat a la “classe de bàsquet” algunes nocions de com hem de jugar

HALLOWEEN 2011

We really had fun doing Halloween activities.Trick or treat give me something good to eat.Happy Halloween !!!

EXPOSICIÓ MONIATOS

L’EXPOSICIÓ DE MONIATOS A PRIMÀRIA
El  dia  31 d’octubre, els  nens i nenes  de l’escola vam celebrar  la  Castanyada.
Tota Primària vam decorar moniatos de moltes maneres divertides durant el matí. A la tarda els vam exposar al gimnàs per a les famílies de l’ escola.
Per a… Llegeix més»