CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELLL ESCOLAR

Avui, 5 de novembre, s’ha publicat el cens del sector pares i mares al vidre del vestíbul.

Aquest llistat indica les persones que tenen dret a vot i a presentar candidatura (si no us trobeu en aquest llistat, podeu fer una reclamació per escrit a la directora entre el 6 i el 9 de novembre, fora d’aquesta data no s’acceptaran reclamacions).

– Podeu presentar la vostra candidatura a membre del Consell Escolar per escrit a la direcció del centre fins al 16 de novembre.

– El dia 20 de novembre publicarem les candidatures que s’hagin presentat i hagin estat analitzades i comprovades pels membres de la mesa. * El 9 de novembre a les 15 hores a la biblioteca de l’escola es farà el sorteig per ser membre de la mesa.

– Podeu sol.licitar ser supervisor de la mesa electoral abans del 22 de novembre per escrit a la direcció del centre.

Cal renovar dos membres de mares i pares d’alumnes de l’escola i les votacions es faran el 28 de novembre de 15:00 a 16:30 hores al despatx de direcció.

Us animem a tots i totes a participar en aquest procés!

Moltes gràcies per avançat!!!

_________________________________________________________________________________________________

Seguiu-nos a l’INSTAGRAM de l’escola per veure tot el que anem fent!!!

La Castanyada

Dimecres 31 d’octubre vam celebrar la Festa de la Castanyada. Malgrat la pluja i el mal temps, ens ho vam passar molt bé i les actuacions van ser molt boniques, tenim grans artistes a l’escola!!!
Us deixem l’enllaç al tríptic informatiu de la Festa on hi… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018

El dia 22 de maig, els nens i nenes de cinquè ,vam viure una de les experiències musicals, més emocionants de la nostra vida. Vam trepitjar el gran escenari del l’auditori de Barcelona. Vam compartir  30 músics, 1 directora, 1 solista ,450 persones de públic,… Llegeix més»

Colònies de cicle mitjà i superior a Cal Mata

La última setmana de maig, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van anar de colònies a Cal Mata.
La temàtica de les activitats va girar entorn al “Petit Príncep”.
Aquí us deixem una selecció de fotografies, esperem que us agradin molt!!
Llegeix més»

Sant Jordi 2018

Enguany, per celebrar la Diada Sant Jordi, a l’escola vam fer un intercanvi de llibres i vam dedicar tota la tarda a llegir-los i mirar-los pel pati. Cada nen i cada nena va portar un conte i cada curs els va exposar en unes paradetes.
Quina… Llegeix més»

Sortida a Montblanc

Us voliem ensenyar les fotos de la fantàstica sortida a Montblanc que vam fer 1er i 2on al mes de març. Aprofitant que la classe dels Dracs i les Dragones de 1er estan fent el projecte de la Prehistòria, vam visitar el Museu-Arxiu i el… Llegeix més»

EL PATI QUE SOMIEM

El dissabte 21 d’abril vam gaudir d’un matí molt especial!!! Mares, pares, fills i filles, mestres i àvies vam treballar junts per tirar endavant el Projecte de Patis que hem iniciat aquest curs per millorar la convivencia i donar més opcions de joc, creativitat i… Llegeix més»

Carnaval a l’escola el Pi!

Aprofitant que els mestres estem fent una formació a l’escola per fomentar el Gust per la Lectura, aquest any ens hem disfressat de Contes Tradicionals
Els petits de P3 han sigut “Les 7 cabretes i el llop”
P4 s’han disfressat de “La Caputxeta vermella”
Els nens i les nenes… Llegeix més»

Celebració de la festa de Nadal

Aquest Nadal van passar moltes coses a la nostra escola:

• El nens i nenes d’Educació infantil i Cicle Inicial van cagar els seus Tions que els hi van cagar molts llibres per les classes.
  • A Cicle Mitjà, van fer una gimcana molt divertida per tota l’escola i… Llegeix més»

Projecte d’IMPULS A LA LECTURA

Des de l’escola el Pi us volem fer arribar que, aquest curs, hem iniciat un projecte per fomentar el gust per la lectura. Per començar, una de les actuacions que estem duent a terme és que, cada grup, llegeix durant els primers trenta minuts del… Llegeix més»

La Castanyada a l’escola el Pi

A l’escola el Pi com cada any hem celebrat la castanyada i li hem donat la benvinguda a la tardor.
Per celebrar aquesta festa hem fet diferentes activitats com l’elaboració de receptes de tardor i cançons sobre la castanyada també, hem decorat l’escola.
D’altra banda, hem d’agraïr… Llegeix més»

Cantània 6è

Els alumnes de 6è el passat dia 12 de juny van participar en una nova edició de la cantània. Aquest any el tema era sobre la por i portava per títol la Nit dels Malsons.
Els alumnes durant tot el curs van estar preparant i assajant… Llegeix més»