CARNAVAL 2020

20 de febrer – Dijous Gras

Dia de la truita. A la tarda farem una sortida per Ribes i tot l’alumnat portarà un entrepà de truita o botifarra que menjarem per berenar.

21 de febrer – Divendres Rua de Carnaval amb “LA GRAN ORQUESTRA DEL PI”

Tot l’alumnat haurà de venir vestit de color blanc (a la part de dalt) i color negre (a la part de baix).

Totes les famílies esteu convidades a venir a partir de les 15:15 hores per gaudir de la nostra Rua del Carnaval 2020.

La ruta serà la següent: sortirem per la porta gran de l’escola al C/ Idelfons Cerdà i anirem cap C/ del Pi, Plaça del Centre, Carretera de Sitges, Carrer Nou, Plaça Marcer, i acabarem a la plaça de l’església.Les famílies podreu gaudir de la rua, respectant les zones dels laterals, sense entrar ni agafar els vostres fills i filles, per no alterar l’ordre, el ritme i la seguretat de la mateixa. La rua, conclourà a la plaça de l’Església, amb uns balls de festa i disbauxa. Podreu ballar amb nosaltres, en una rotllana exterior, i venir disfressats/disfressades per ambientar encara més la festa.

MOLT IMPORTANT. LES FAMÍLIES RECOLLIRAN ALS SEUS FILLS I FILLES A LA PLAÇA DE L’ESGLÉSIA, a les 16:30h NO A L’ESCOLA. Cal avisar a la seva tutora, abans de recollir al nen/a.
Després de la rua, les famílies podran passar per l’escola a recollir les motxilles i les jaquetes.

US RECORDEM QUE EL DILLUNS 24 I DIMARTS 25 TENIM FESTA, I PER TANT, L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA.