Setmana Carnaval

Aquesta setmana l’escola celebrem el Carnaval.

Durant la setmana el rei Carnestoltes ens ha donat unes ordres que hem de complir per anar-nos introduint en l’art de la disfressa.

També hem decorat l’escola per la ocasió, tots els alumnes del centre hem elaborat una decoració perquè els nostres passadissos quedin ben guarnits.

Dijous a la tarda anirem els alumnes de primària a berenar a diferents llocs del poble, per celebrar el dijous gras.

I divendres a la tarda farem la rua carnavalera del Pi, on tots els familiars esteu convidats per veure les diferents disfresses que hem elaborat, amb la temàtica conjunta de èpoques històriques.

Bon Caranval a tothom.